środa, 20 sierpnia 2014

#2 Rainy day. It will get better.

          Hej, dziś mam dla was notke o wszystkim i o niczym, ale zanim przejdę do tematu chcę wam podziękować za trzy komentarze pod wczorajszym postem. Wiem, że to tylko trzy komentarze, ale ona naprawdę wiele dla mnie znaczą.
        Przez ostatni tydzień jedyna pogoda to deszcz i burza. Nigdzie nie można wychodzić i po prostu powinno się siedzieć w domu. Ja zato zabieram się za Diy mojego ukochanego notatnika. Dzisiejsza notko to muzyka + polecany film.

Dziś polecę wam obejrzenie Trzy metry nad niebem.
Gatunek: Melodramat
Opis:Buntowniczy Hache, uczestnik wyścigów motocyklowych i entuzjasta ryzyka, poznaje Babi, dziewczynę z dobrego domu. Mimo dzielących ich różnic zakochują się w sobie.
Moja opinia: Film jest po prostu wzruszający. Każdy odbierze go inaczej. A koniec zaskakujący.

Zapraszam do oglądanie:

Natomiast piosenką, którą polecę jest piosenka do której mam wielki sentyment.
 Paromore - Decode

 

Liczę na komentarze, do napisania :*

6 komentarzy:

  1. Super notka. Ja też lubię Trzy metry nad niebem, ale nie wiedziałam, że całość jest na yt. Zabieram się za oglądanie. Pozdrawiam <3
    (p) Będziesz mieszkać w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do pytania to nie. Zamieszkam w USA, a konkretnie w Chicago. Zastanawiam się nad taką serią o USA. Co o tym myślisz? Pozdrawiam

      Usuń
    2. W USA? Co do serii mi by się podobało. Sama chcę wyjechać do USA, ale do LA :) Pozdro NATKA

      Usuń
    3. Nad serią się zastanowię, może będę dodawać ją raz na dwa tygodnie, lub raz w tygodniu. Pozdro :)

      Usuń
    4. Beauty Life dziękuję za odp na pytanie. A na serię będę czekać :) Agata

      Usuń
  2. Super blog. Kiedy nn?

    OdpowiedzUsuń